silvercykel

Här är jag, igen!

Publicerad 2014-07-28 15:31:00 i Allmänt,

 Så har jag börjat om återigen med blogganet..
Gör ett test och ser hur länge det håller sig nu. Det är inte lätt att hinna med detta samtidigt som allt annat händer men jag saknar någonstans att visa alla mina bilder som tas med mina kära kamera. Så här kommer det komma upp mycket bilder från olika fotograferingar och min vardag.
Ja min vardag.. den varierar en hel del och har gjort länge med allt ifrån totalrenovering av världens finaste hus (som ni kommer få se massor av), att vara timvikarie som gör att man jobbar när som helst och helst hela tiden eller i stort sett aldrig. Samtidigt ska jag ha kameran i högsta hugg under arrengerade fotograferingar och besöka så många folkracetävlingar som möjligt!

Nästa steg är att hoppa in i skolvärlden i ett år. Denna höst ska jag nämligen börja läsa till florist som lärling. Svårt att förstå vad jag gett mig inpå men ska bli så spännande!
Vårt Skogstorp



Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2014-07-29 17:07:23

Kul att du börjat blogga igen! Läste ditt inlägg på Facebook.

Himla fint hus! Ska bli kul att läsa dina inlägg och se dina bilder.

Ha en fin eftermiddag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Ekblom

Hobbyfotograf, husrenoverare, kattälskare, saabtokig, mat-och bakälskare, folkracenörd och på det ska jag utbilda mig till florist.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela