silvercykel

Signe 1 vecka.

Publicerad 2014-07-31 13:47:36 i Allmänt,

Våren 2013 kom lyckan, jag skulle bli moster sent i december. Senare under året var det fler och fler runt omkring som berättar att de ska få en liten till under 2014. En utav alla desssa par var Maddeleine och Erland som fick en liten Signe. Signe träffade jag första gången när hon var sju dagar. Hon var så pytteliten och så mysig. Här nedan är några av mina favoriter från första fotograferingen med Signe och hennes fina föräldrar.
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofie Ekblom

Hobbyfotograf, husrenoverare, kattälskare, saabtokig, mat-och bakälskare, folkracenörd och på det ska jag utbilda mig till florist.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela